Maj 31, 2011

Hej bloggen!

Jag är i princip klar med skolan för den här terminen, eller.. jag har en Svenska C uppsats kvar att skriva som ska handla om kvinnorätt i Sverige med fokus på rätten till abort och preventivmedel. Jag var på biblioteket idag och lånade massa böcker om abort så det blir nog bra det här :) Jag la upp en bild på Facebook av böckerna och fick en rolig kommentar av Radiance:

Hahaha.

Annars då? Våren är i Stockholm! Eller nästan sommar, var 23 grader idag och faktiskt lite kvavt. Att det inte är kolsvart ute trots att klockan är 22.40 är också det ett tecken på sommar. Skööönt! Snart kommer jordgubbarna till vägkanterna!

För exakt ett år sedan var jag och kanotade med familjen Jarvis och lite annat folk:

Fler närbilder behövs inte, Beach 2010 var ju inte det bästa beach-året i mitt liv kan man ju lugnt säga. 2011 blir bättre, skulle behöva lite färg bara men det är svårt när man är född felpigmenterad.

I maj var också Linnea och Angeline och hälsade på mig och jag återupptäckte klädesplagget leggings och bodde i dem resten av året.


Vi åkte fyrhjuling, hahaha:


Och hittade döda possums:


Och åt en massa donuts på Krispy Kreme's!


Det var graduation:



27 dagar kvar.. :)


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0