Juni 25, 2011

Jag kör stenhårt på det här med en uppdatering i månaden, ganska lagom va?

I alla fall. Det som hänt sen sist är att jag inte har avslutat Svenska C som jag ju skrev om i förra inlägget, utan den där uppsatsen om kvinnorätt med fokus på abort och preventivmedel ligger halvskriven i en mapp på datorn. Visserligen med fina recensioner från lärare men än dock inte färdig, och då får man ju inget betyg. Det löser sig, det löser sig!

Jag har också fyllt 20 (TJUGO!) men däremot inte invigt systembolaget än, har inte haft något behov av det so to speak. Att vara 20 är inte så annorlunda faktiskt men nu kan det räcka, känns rätt lagom att vara såhär gammal.

Jag har också jobbat i två veckor, trots att det kändes som två dagar, trevligt! Det är mycket roligare att jobba än att plugga, det är ett som är säkert. Det är väl pengarna som är drivkraften, för att plugga blir man ju inte rik på.. får liksom lika mycket på 1½ dags jobb som jag får på en månads studier.

Och just det! På måndag morgon åker jag tillbaka till USA och Arkansas! Kommer vara i landet sammanlagt fyra veckor varav en i Yellowstone, och jag ska nog försöka hålla bloggen litegrann vid liv i alla fall.


Jag och Magda på min avskedsfest förra året :) Magda kommer till Arkansas samma dag som jag lämnar den 25 juli! Dålig planering deluxe!


Jag, Shawn och Radiance sista dagen i skolan. Den dagen var nog den roligaste i min high school karriär. Vi hängde i Mr. G's (dramaläraren) rum hela dagen, rensade ut hans garderob och tittade på kindergarten graduation. Sen åkte vi till Sonic och åt lunch och på kvällen var jag på 4H-dance. All together a very fun day!

En bild från årets midsommar som spenderades på en ö tillsammans med släkten i vanlig ordning.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0