Essential shopping

Hej hopp.

Idag har jag gjort livsnödvändig shopping som rubriken skvallrar om. Jag tog ju inte med mig några kläder i princip och detta betyder att jag bara hade kläder för idag eftersom att jag smutsade ner mina shorts. Jag var därför tvungen att åka och shoppa, varesig jag ville eller inte!

Jag tänkte åka till Old Navy och hitta lite billiga saker men vet ni vad? När jag kommer dit så finns inget Old Navy.. tragiskt! R.I.P.

Då tog jag en tur till the mall istället och kom hem med tre par shorts, en klänning och ett linne. Dessa grejer var väldigt billiga om man jämför med svenska priser.

Cirkapriser:
Jeansshorts $21 (135kr)
Jeansshorts $17 (108kr)
Svarta shorts $12 (76kr)
Klänning $17 (108kr)
Linne $5 (32kr)
SUMMA 459kr, ganska så okej alltså.

Det enda som var på rea var linnet, allt annat var normala priser.

Jag åkte också förbi Walmart och köpte en laptop cooler, solskyddsfaktor, hörlurar och lite annat smått och gott.

Resten av dagen har jag spenderat vid poolen, sprayandes solskyddsfaktor på min bleka kropp en gång i halvtimmen. Jag tror inte att jag bränt mig ännu, halleluja!

Idag har det varit 95 grader, det vill säga 35 grader Celsius. Det är ganska så fuktigt och man lider ju inte direkt av torr hud om man säger så. Hud klibbar mot hud. Fräscht.

Nu är jag jetlaggad och ska sova men först, meet Tosca, the newest member of the Wilson family:



Hon är åtta veckor gammal och biter på allt samt älskar att simma i poolen.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0