Send me away with the words of a love song

Godkväll!

Har varit en ganska stressig dag som jag beskrev mer utförligt i förra inlägget.

I alla fall, planet lyfter 6.20 imorgon (uppstigning 03.45 tjohoo) mot Jackson Hole, WY med mellanlandning i Denver, CO. Ingen aning om när vi landar men borde vara runt lunch kanske :) Ska sen spendera en vecka i Yellowstone national park. Blir nog trevligt. Hela veckan är uppbokad med olika grejer typ white water rafting, horseback riding, hiking, någon båttur osv.

Average high temperature är 79 grader i juli, så jävla skönt! Jag kommer njuta av att andas frisk luft igen.

Jag tänkte inte ta med datorn, känns bara onödigt. Tar däremot med iPhonen så om det finns trådlöst internet någonstans kanske jag uppdaterar bloggen, annars hörs vi om en vecka! Ska ta massa bilder! Pusshej!




Angeline
2011-07-13 @ 11:17:08
Va ska ju nu läsai en hel vecka?:P

Filippa
2012-01-11 @ 12:45:30
Ser skönt ut!


URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0