Nice washing

Tisdag idag, den 5 juli.

André och Vicky åkte härifrån imorse och sen dess har jag inte gjort så mycket. Var iväg till the mall en snabbis och shoppade lite födelsedagspresenter och sen ett par jeans (11 dollar!), en t-shirt, ett linne och en plånbok till mig själv.

Till middag åt vi "Swedish turkey meatballs" med pasta och lingonsylt:



Sen har jag tvättat alla mina kläder jag använt hittills, jag var tvungen för nu hade jag inte längre några rena kläder. Allt gick bra förutom en tröja som krympte lite:


Haha. Jag kanske ska använda den som magtröja, sånt är väl på modet nu? Min fina tröja :(

  

Arkansas!





Är inte så brun än som ni kan se men har inte heller bränt mig!

Och dessutom har jag fått en ytterst svag flip-flop-bränna.



Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0