If you'll be my Louisiana..

Nu är det söndag morgon och jag har för första gången sovit till längre än 7, även om jag vaknade då men valde att somna om.

I fredags kväll så var jag ute och åt middag med Taylor och Helene. Vi gick till Carabba's som har italienskt, det var också där vi åt vår prom middag förra året. Jag åt nån pasta med räkor och det var gott :) Sen åkte vi hem till dom och hängde lite så att säga, jag somnade nästan med en gång däremot för att jag var så trött.


Katten sov på mig jättelänge.

Igår kväll var vi iväg till Michelle och hennes familj och firade 4th of July. Vi åt mat, folk badade, pratade, och så vidare. I slutet av kvällen (runt 20.00 haha) så var det mörkt och då sköt man upp fyrverkerier och det höll väl på i en timme ungefär. Det är inte som det svenska nyåret här att alla skjuter samtidigt utan här skjuter man lite när man har lust ungefär.

Här är huset vi var i, superamerikanskt och sjukt stort:


Jag fick inga bilder på fyrverkerierna tyvärr. Tami gjorde ett halsband till mig i blåa och röda glow-in-the-dark-grejer som ni kan se på bilden nedanför. Det blåa syns däremot inte utan ser gult ut istället.



Såhär såg det ut egentligen:



Nu i eftermiddag ska det vara ett poolparty med Josh's vänner och så kommer André, min kusin från Sverige och hans flickvän från Danmark hit. Vi har inte setts sen jag var så liten att jag inte ens kommer ihåg det. Nu är de på roadtrip genom USA och råkar vara i mina trakter och då ska de komma hit och bo en natt i poolhuset :)

På återssende!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0