Everyday I'm shufflin'

Torsdag idag, och temperaturen har stått på 103 grader Fahrenheit. Lite väl kan jag tycka då det var som att gå omkring i blåsten av en hårfön samtidigt som man blev bränd med en blåslampa.

Gått omkring har jag då tyvärr gjort eftersom att jag har shoppat i ett utomhusmall. Har blivit några tröjor, ett par svarta Levi's jeans (!) och lite annat smått och gott rikare. Sen efter det har jag varit hemma hos Wendy och umgåtts lite med henne, Helene och Taylor. Jag var också och shoppade med Helene som var utbytesstudent här året innan mig och nu är hon också tillbaka och hälsar på, hon är från Danmark.

På kvällen åkte familjen till Centerton Inn och åt, deras stammisställe som jag hatar. Beställde en kycklingwrap och äter i godan ro tills jag får syn på att den är fylld med bacon, fräscht. Fick beställa in en ny utan bacon. Jag blir mätt jättefort nu för tiden jämfört med för ett år sedan, min magsäck måste ha krympt.
 
Nu klarar jag mig med kläder i några dagar till men tror att jag nog behöver lite mer typ vardagliga tröjor som jag kan använda här på dagarna, nu har jag mest köpt finare tröjor som mer passar att använda i Sverige och där det inte är 40 grader varmt. Helst skulle jag vilja gå utan kläder men det kan man ju inte göra har jag hört.

Imorgon ska jag bara chilla vid poolen hela dagen, kanske tar en tur till Walmart eller nånting om jag blir allt för uttråkad. Sen på kvällen är det party hemma hos Wendy :)

Nu är det ju långhelg här i the states förresten, på måndag är det ju 4th of July! Och det är tydligen därför vi ska på party på lördag också, jag trodde det var någon som fyllde år eller något..

Angående rubriken så kommer den från en sång som de spelar sönder här, hörde den typ tre gånger idag på den sammanlagda timmen jag satt i bilen, usch börjar tröttna.

Nu är det läggdags!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0