Tillägnat Midget aka Linnéa

Ja jag är lite mobbad som kommunicerar med mina vänner genom bloggen men så blir det när man aldrig är online samtidigt!

gud va underbart med värme :D
Du vi måste gå på bio som fan det finns hur många filmer som helst som jag vill se!! :p
hur mkt kostar en biljett? :p


Ja visst är det! Det var typ 30 grader idag, jag smälte! Det ska tydligen bli sämre väder nästa vecka däremot.. Du kan gå in på www.weather.com och söka på Centerton, AR! Och angående bio, de kostar mellan 4,50-8 dollar beroende på när och vart man går, och sen 3D är typ 2 dollar extra. Du kan gå in på www.malco.com och så är det två biografer under Rogers, AR. Dem kan vi gå till. Och sen kan du gå in på www.carmike.com och söka på Arkansas - Bella Vista - Sugar Creek, dit kan vi också gå! Jag vill se Shutter Island men ingen här vill se den med mig, har du sett den? Vi kan gå på flera bios :)


midget
2010-05-08 @ 14:19:38
alltså jag fattar ju inte F, bara våra grader, men det ska ju vara PISSSSSS väder hela jävla veckan ju!

Okej den verkar bra! men lite läskig måste jag erskänna men angeline kommer typ älska den :p, jag vill se the last song, den har inte kommit ut i sverige än.. värsta kärleksfilmen men iaf!

Okej 8 dollar.. jag kan inte räkna sånt, vad står dollarn i?

puss och hej leverpastej!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0