The helg

Här var det ett tag sen man skrev, jag har inte haft tid!

I fredags så var det först skola som vanligt. During 8th hour var det PTO Chill Out vilket innebar att vi blev dismissed från 8th hour och fick glass och så kunde man köpa pizza och bakverk. Sen var det basketmatch mellan juniors och lärare. Lärarna spöade skiten ur eleverna, typ 79-41 eller nåt sånt var slutresultatet.

På kvällen sen så gick jag, Magda och Daisy till Lin's Garden och åt middag och sen gick vi på bio och såg Just Wright, en söt film. Jag har fortfarande ingen bil men jag fick låna Tami's i fredags kväll. Min bil blir förhoppningsvis klar på tisdag.. eller onsdag vem vet?

Lördagen började med att jag låg ute i solen, sen var det för varmt så jag gick in och tittade på TV. Tami hade beställt nya floating devices till poolen så jag var ju tvungen att prova dem. Tog ett dopp i poolen alltså, låg på flytgrejerna och solade. Efter ett tag gick jag in, duschade och gjorde mig i ordning och sen kom Daisy och Wendy och hämtade upp mig. Vi åkte till deras hus och sen efter ett tag till skolan för någon sports-award-thingie. Alla sporter var representerade och man fick gå upp på scen och de delade ut priser till bästa försvarare, anfallare osv i varje sport. Det var också auktion vilket var galet, snubben pratade så snabbt så det var galet. Lät som att han bara rullade R:n hela tiden om ni hajar? Han som äger banken i Gravette köpte en signerad poster från track&field för 220 dollar och sen gav han det till Daisy, gulligt va?

Efter det var det Daisy's goodbyeparty och jag kom precis hem, klockan är tio i elva. Jag åker nog till hennes hus och säger hejdå till henne imorgon och sen på tisdag morgon åker hon hem.

Det var det, idag är det poolparty här hemma och imorgon är det Memorial Day = ingen skola men jag vet inte vad jag ska göra. Over and out!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0