Sunday + Saturday's pictures

Bor man i Arkansas måste man vara redneck ibland, vilket innebär att leka med taxidermed animals och hålla stora vapen, hehehe.


Jag och en possum! Btw this is my new profile pic on Facebook haha!


Tvättbjörnen AKA the rakoon var inte riktigt klar så han var lite stel och svårstyrd, ser ni hur han är påväg ner i min urringning? :O


SJUKT tungt indiangevär!

Bah I need a haircut. Justde mamma jag vill ha en CHI plattång hihi. Och en sak till, grattis på mors dag!

Imorgon ska jag kanota. Vi ska mötas klockan 8am at the Jane Walmart in Missouri, weei. Not! ÅTTA EN SÖNDAGSMORGON? Prisa gudarna.

Förresten, jag är brun för typ första gången i mitt liv. Folk kommenterar att jag är brun och här om dagen jämförde vi på lunchen och jag var brunast av åtta personer, när hände det sist liksom? Just det, aldrig! Mwahaha. Mina ben är också bruna för första gången. Inte direkt bruna men de har färg. Framförallt framsidan, baksidan jobbar jag på fortfarande. På bilderna från the banquet igår har jag och Daisy brunast ben i alla fall, känns oerhört bra ska ni veta.

Poolparty ikväll då. Badade och åt och åt och åt, jag blev så sjukt mätt så vid 7 somnade jag en timme i solstolen haha! Det var det jag hade att bjuda på idag, tack och hej!

Justde, ett tillägg. Det är sjukt varmt här! Vill inte vill inte tillbaka till Sverige väder.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0