Helgen

Jaha då var en intensiv helg med pjäsföreställningar avklarad! Vi hade en på fredag eftermiddag, en lördag kväll och en söndag eftermiddag. Lördagens var bäst men publiken på fredagen var nog bäst. Publiken idag var skittråkig, skrattade inte alls mycket. I lördags var det ett cast party hos en av tjejernas mormor, vi åt spaghetti och kollade på showen som läraren spelade in från fredagen. Ikväll gick några av oss, typ 10 stycken ut och åt, väldigt trevligt och jag tror att folket på restaurangen tröttnade på oss haha.

Jag slänger in några bilder :)







Vi hörs! Idag är det tornadovarning och imorgon ska det bli 21 grader, haha!

Isabella
2010-05-19 @ 16:24:06
Jag tycker jätte mycket om teater och tänker själv åka som utbytesstudent i trean. Skulle bli jätte glad om du kunde berätta lite hur du lyckades få spela på en teater, om du var tvungen att provspela inför massa människor. Ja helt enkelt berätta hur det var :)

Ha det bra nu sista tiden i US

sen undrar jag också, är det bra Arkansans, kan du berätta lite om det också?

Kram


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0