Deppig dag

Satt och tänkte på att jag inte alls har lång tid kvar och dessutom har jag ingen bil för tillfället (håll tummarna för att den kommer imorgon!) så jag kan inte göra något heller. Usch jag hade aldrig klarat det här året utan tillgång till bil.. I alla fall, just när jag sitter och tänker på det kommer Tami in med post till mig, som var ifrån EF. Mina biljetter hem. Och information om hemresan, vanliga frågor, telefonnummer och sånt.

30 juni
United Airlines
Los Angeles, CA - John F Kennedy, NY
6.10 am - 2.39 pm, 5.29 timmars flygtid

30 juni
Lufthansa
John F Kennedy, NY - Frankfurt, Germany
4.00 pm - 5.35 am, 7.35 timmars flygtid

1 juli
Lufthansa
Frankfurt, Germany - Stockholm, Sweden
7.35 am - 9.35 am, 2 timmars flygtid

Så, jag touchar svensk mark 9:35 torsdagen den 1 juli.

thea- utbytesstudent i michigan
2010-05-29 @ 17:30:39
det suger att inte ha en bil! du är lyckligt lottad..


URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0