Bilder igen!

Känns som att jag bara lägger upp bilder nu för tiden och inte skriver något men men.. vad föredrar ni?




Jag & Christina

KEEP YOUR HANDS TO YOURSELF!
Hahaha, Angeline och Linnéa fattar. Första och sista internskämtet i min blogg, hatar sånt egentligen!

Linnéa, jag, Sayer, Angeline

Min english award! Jag har högst betyg av alla juniors i junior english, haha! Folk skrattade (och jag med) åt ironin när jag gick upp på scenen.

Och tvåa i Drama, och Human Relations men orkar inte lägga upp bild för det ser likadant ut.

Christina & David


Nu blir det middag på PF Cheng's, vi hörs!

Hanna Carlsson
2010-05-26 @ 22:10:34
Det som prydde hela saken var ju att det stog Webster på den!

Kram


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0