Vilka muppar det finns i världen

Emilia:
Nä, har inte sånt i den klassen tyvärr!

Remember Me was freaking fantastic! Helt min typ av film, det är nog den bästa jag sett på väldigt länge! Seriöst, se den. Sjukt oväntat slut och vi började nästan gråta, och jag gillade verkligen Robert Pattinsons karaktär. Och när jag realized att hans mamma var Lena Olin lät det "Swedish! She's from Sweden!" Ja, jag blir lika exalterad varje gång. Daisy svarade med "everything's from Sweden" eftersom att vi så sent som idag hade pratat om både IKEA och H&M! Sverige är ganska så stort ska ni veta.

Pjäsframförandet gick bra, jag behövde hjälp med första orden i två lines men vi fick ändå 100% på den!

Jag är lite pissed över prom också. Alla seniors får sina prom tickets gratis medan jag måste betala! Vilket mupp alltså.

Mamma och pappa, kolla er mail!

Jag har varit här i 204 dagar nu enligt min nedräknare. Jag som tänkte fira 200 dagar och så glömde jag helt bort det! När jag kollade sist så var det typ 196 dagar eller nåt sånt. Tiden flyyyger förbi. Bara 53 dagar tills mina vänner kommer också! Fabulous. Och knappa tre månader tills familjen kommer, incredible.

C ya!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0