Uppdatering

Dålig uppdatering jag veeet men jag har varit upptagen förstår ni!

Idag är det också exakt tre månader tills jag lämnar landet. Om tre månader är jag på språng! Troligtvis någonstans i luften mellan Boston och London. Känns bra. Imorgon kan jag säga "2 månader och 30 dagar"

En annan bra sak är att det var typ 25-30 grader nånting idag när vi satt och tittade på tävlingar! Sen när jag åkte hem vid halv nio var det fortfarande 67 typ, ni kan ju omvandla det själva. Jag vet att det är 67 sen orkar jag inte tänka mer.

Igår var det rehearsal med pjäsen men min man var inte där så det blev inte så mycket acting av för min del. Men det gick ju det med, nästa vecka är det rehearsal nästan varje dag tror jag.

Idag var det hemma track meet och jag och Juliana bestämde oss för att stanna kvar efter skolan och titta på Daisy. Hon sprang första grejen (4*800m) runt kvart i sex-sex och sen trodde vi att nästa skulle vara inom en timme eller så. En timme gick, två timmar gick och Juliana gav upp och åkte hem. Jag tyckte att det kändes ju onödigt att åka hem när jag suttit där så länge så jag satt och pratade med Tucker och runt kvart över 8 sprang hon, och vann såklart, haha. Inte så nöjd över tiden däremot, 2.37 fick hon. Sen åkte jag raka vägen hem och kom hem typ kvart i nio.

När jag släpper in Jack upptäcker jag att han har torkad lera över hela kroppen så det var bara att kasta honom i badkaret och börja skrubba. Ingen lerig hund i min säng inte! Nu luktar det blöt hund här istället.

Ni kommer ihåg att jag berättade om mina brända ben? Well.. de har kliat något så satans mycket i ett par dagar och idag har de börjat flagna. Inte lite heller, och på köpet har jag lärt mig det engelska ordet för flagna, peeling. "My legs are peeling" Japp japp. Följande är nog too much information men ni behöver inte läsa. Jag har kunnat dragit bort ett par kvadratdecimeter hud, så jävla äckligt! Haha, gross and nasty är vad det är.

Sen är jag lite irriterad också för jag skulle beställa skor från Converse.com, skickade iväg beställning och får ett mail om att jag ska ringa dem. Sagt och gjort, jag ringer och får reda på att man måste ha ett "American issued credit card", vad är det för trams alltså? Så ja.. ordern blir cancelled antar jag. Jävla bajs.

Nä nu är det dags att sova! Har varit väldigt dålig med bilder senaste veckorna, har en del i kameran jag kan lägga in men vi får se hur det blir med det. Adieu!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0