Today's work

Steffi:
Jag fattar fortfarande inte kopplingen till Glamour? Haha. Vet ju vad det är men ja.. kopplingen som sagt..?


Jag är ledsen för mitt betyg i Health har gått från 100% till 99% :( Nu kan jag aldrig mer ha 100% igen! Och allt för att jag missade ett par frågor på provet, buhuuu, hahaha.

Hade inte tänkt uppdatera idag egentligen men vad gör man inte?

Hade rehearsals efter skolan idag, så under 8th hour åkte jag till Sonic och köpte en kycklingwrap för att inte svälta ihjäl då vi var kvar i skolan till halv sex. Jag har fått en ny fiancé i pjäsen nu också! Bra bra, den andra hoppade ju av.. Jopp jopp.

Blev ingen bio idag eftersom att det var rehearsals som jag inte tänkte på förra veckan.. Får se när vi går och ser filmen, nu är det så mycket plugg inför testen och särskilt för Daisy & Juli som varit borta två dagar.

Såg en lastbil med kycklingar idag också, det är nästan så att jag vill sluta äta kyckling av etiska skäl.. Fyfan.

Jag är excited för att jag ska jobba 4 veckor i sommar och jag får braa lön :D Det som är dåligt med att få bra lön på ett jobb är att om man ska söka ett annat sen tycker man att andra löner är dåliga. Jaja, det löser sig nog! Synd bara att massa går bort i skatt men det är väl sånt man får ta som svensk hederlig medborgare antar jag.

Har massa study guides nu också eftersom vi har prov onsdag & torsdag. Har gjort klart matten och historian, och health gjorde jag i skolan. Sen är det bara engelskan kvar, gör den imorgon eller nåt sånt. Imorgon ska vi framföra vår Drama II pjäs för klassen också, helt från minnet. Hoppas att det går bra, det enda problemet är att jag blandar ihop lite lines ibland. Men kanske ingen som märker!

Tack och hej för mig leverpastej!

Emilia
2010-03-16 @ 08:24:46
Får ni inte extra credit-uppgifter emellanåt? Då kan du väl få 100 % igen?


URL: http://emiliaaj.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0