Sunday bloody Sunday

Idag hade vi 21 grader och strålande sol, naaajs måste jag säga! Härligt att det börjar märkas att man befinner sig på södra halvan av jordklotet.

Åkte och shoppade lite idag. Köpte ett par skor:

Och en bandeau top, som man kan sola i! Bomull så går ju inte så bra att bada i den. Jag hade $14.49 kvar på mitt presentkort så behövde bara betala $7 nånting för det här, väldigt nice.

Sen åkte jag till Walmart, handlade kyckling till middagen. Vi grillade kyckling och hade potatis, lök och squash i ugnen, mycket gott! Seriöst det godaste hemmalagat jag ätit här tror jag. Lunch imorgon ja tack!

Sen har jag suttit ute och solat en liten stund också, typ 10 minuter kanske.. max en kvart. Får inte bränna mig ;)


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0