Maaaarch 1st -10

Februari är över, äntligen! Februari suger alltid. Men nu är det mars vilket väl måste räknas som en vårmånad? Fina bananer.

Var på trackträning idag, suger banan. Alltså.. det är jobbigt, tråkigt och jag suger på det, är alltid typ sist. Så jag vet inte om jag ska fortsätta.. kommer ändå inte tävla, vill inte ens tävla eftersom att jag suger. Jag skulle vilja göra något annat roligt.. typ badminton eller aerobics eller yoga eller vad som helst haha. Löpning är helt enkelt inte min grej.. kommer aldrig bli. Men jag vill komma i form och göra någonting! Åh jag önskar att jag tyckte löpning var roligt.

Whatevvaa! Nu har jag haft den här sidan uppe i typ 10 minuter utan att skriva något. Jag tror att jag ska ta en dusch och sen sova.. lite extra sömn har väl aldrig skadat. Hej så länge!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0