Lista

Snodde den här från Filippa!

Har du under de senaste två veckor:
Druckit alkohol? -  Nej
Saknat någon du inte borde sakna? -  Inte det heller
Hört någon snacka skit? -  Haha, ja alldeles för mycket
Skolkat från skolan? -  Japp, senast idag!
Hjälpt någon som har kärleksproblem? - Nää
Pratat med en riktigt bra vän i telefonen? -  Icke, jag pratar aldrig i telefon..
Blivit irriterad på någon? -  Det har jag nog

Dig själv
Trivs du med ditt utseende? -  Jarå det mesta duger

Vad är din normala hårfärg? -  Rött!

När fyller du år, och hur många år blir du? -  9 Juni, jag blir 19 (hjäääälp)
Vart vill du helst bo? - Sverige! Kortare tider i lite diverse länder däremot.
Redo för barn? -  Nej
Redo för att flytta hemifrån? - Jarå, det skulle jag nog klara av, men det är ju lättare att bo hemma ;)
Använder du linser eller glasögon? - Nej

Pengar
Tjänar du egna pengar? -  Nej
Hur mycket pengar går åt per månad åt kläder? - Det är olika.. för mycket senaste halvåret
Gillar du allt du köper? - Men ja?
Hur mycket pengar tror du att du lagt ut på hårprodukter? - Några hundratals kronor
Sparar du till något? - Jag har inga pengar att spara!
Har du pengar på ditt konto nu? -  Japp
Hur mycket pengar har gått åt till alkohol den senaste månaden? - Inget
Betalar du allt du behöver? -  Just nu betalar jag ingenting själv.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0