En vecka kvar

Tja, mycket är väl öppet på söndagar här hemma i Sverige nu för tiden. Idag var vi uppe i Haninge C och klippte Philip, ingen pottfrisyr, men han fick grön spray i, vet inte om jag tyckte det var så snyggt men men..Han grinade inte iaf men fönen tyckte han inte om.
Har du inte koll på Glamour :-)

Ja, mycket kan väl förändras på tio månader ;) Tycker alltid att affärer är stängda när man behöver dem. Vilken tur för Philip! Behöver han inte lida mer ;) Och vadå Glamour?


Idag har jag inte suttit inne hela dagen! Jag tog mitt förnuft till fånga och åkte till mallet som ligger 45 minuter härifrån. Hade inte varit där förut så det var lite knepigt att hitta själva mallet men det gick tillslut. Inte mitt fel att det ligger gömt på en kulle! Köpte i alla fall Proactiv och en scarf från Gap. Hade presentkort där på vad jag trodde var 15 dollar men scarfen kostade 16 med tax och allt gick på kortet.. Så ingen aning hur mycket jag har kvar.

Imorgon blir det skola och sen bio, Remember Me! Och på kvällen Gossip Girl såklart.

Idag är det en vecka tills vi flyger till Miami! Stannar där en natt och sen blir det Caribbean Cruise för hela slanten!


Steffi
2010-03-15 @ 08:25:26
Hur bra har du det inte!? Imorse var det minus 9, brrrrrrrr. Glamour, dvs The Bold and the Beutiful, en av världens mest sedda såpopera.

Har sänds i Sverige från 1989 (läste det på Wikipedia). Haha, pinsamt...


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0