Belize!

Just nu ar vi fortfarande i Belize, jag sitter i datorrummet har pa baten som jag hittade alldeles nyss. Men det kostar pengar sa jag ska inte skriva sa mycket!

Igar badade vi med delfiner, det var skoj skoj! Sen fick vi klappa manatees ocksa, vad dom nu heter pa svenska? Sjoelefanter kanske? Jaja googla!

Och idag snorklade vi, har sett massa coola fiskar. Pa vissa stallen var korallrevet bara typ 30 cm under en och jag kunde inte komma darifran for vagorna skot mig mot dom sa jag rakade nudda en sa den gick sonder! Fett daligt samvete. Sen akte vi till en o som var sjukt fin, ni vet turkost vatten och sa! Tog lite bilder men de gor nog inte rattvisa.

Mamma jag hade tankt be dig ringa mig idag men har inte haft mottagning pa hela dagen sa ja.. och igar kvall dog mottagningen innan jag hann skicka sms till dig.

Hejda! Vi hors pa lordag!

thea- utbytesstudent i michigan
2010-03-26 @ 15:42:06
åå jag simmade med delfiner när jag var i tanzania, så sjukt kul var det! :) ja va lite rädd när dom kom för nära dock haha..


URL: http://livetsomthea.blogg.se/
Kajsa
2010-03-27 @ 17:36:13
Halloj! Kika lite på din blogg. Är hemskt sugen på att dra till USA som utbytesstudent till hösten, men har tusen funderingar.. Tänte att jag kanske kunde fråga dig? Hade du bra betyg i engelsk? Är det svårt att klara av den amerikanska skolan? Hur kändes det att komma in i en helt främmande familj?:)


URL: http://nogg.se/kandre
Jonna Stepp
2010-03-28 @ 01:50:13
Oj vad kul med kryssning :) Ja, det hade varit hur kul som helst att ses! Bor du hemma hos en värdfamilj eller på skolan? Kram


URL: http://[email protected]

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0