Bara en vecka kvar till spring break!

Sitter och tittar på Criminal Minds som vanligt. Tycker att det är ett bra tv-program, det borde ni se! Dr. Spencer Reid är coolast.

Skolan idag var rätt så slapp. I engelskan så fick vi tillbaka papper+betyg och sen en frivillig uppgift som jag faktiskt gjorde även fast jag inte behöver poängen. Men hade inget annat för mig så ja. I historian jobbade vi vidare på våra Power Point presentationer om World War II. Det knepigaste är att komma på vad man ska skriva. Matten var väl den enda klassen vi gjorde nånting i idag. Fick 15 problem som läxa också. Blir så förvirrad, vi gör så mycket saker där inne.. I dramaklassen så jobade vi på att memorera våran pjäs. Jag är grym på att memorera bara så att ni vet. Har nästan allt memorerat och då har jag ändå flest lines. Health var patetiskt. Vi satt i the gym och kollade på de som hade PE som spelade basket. Jag och Eden körde lite volleyball med sämsta bollen som inte ens var en volleyboll. Human Relations.. ja, vi såg en film om människor som gjort sig illa pga drinking & driving och sånt trams. Ska se på den imorgon också. 

Jag har också lärt mig idag att indianer får gratis medical care och college utbildning. Lite stört med tanke på att det är sjukt dyrt för alla andra.

Jag har bara 5 dagar kvar nu innan spring break. Har ingen skola fredag eftersom att det är make-up-day och jag har inget att makea up. Så jag ska nog med Tami på nån aerobic/dans grej haha. Nåt gruppass. Bra med lite träning för mig som inte involverar att springa/hoppa/stopp och stanna.

Nu ska jag göra ett karriärstest för att se vad jag ska jobba med!

Mamma
2010-03-12 @ 07:33:00
Hur gick testet? Kram

Fanny
2010-03-13 @ 22:20:13
Reid är het<3


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0