Ännu en fredag

5 mars, 19 grader och strålande sol och årets första bränna har visat sig. Samtidigt ser jag att i Stockholm är det just nu -18 grader och jag tycker ärligt synd om er. Har ju vart svinkallt sen typ mitten på december ju, helt sjukt!

Var i skolan som vanligt, satt ute under 8th hour som vanligt. Skjutsade Juli och Daisy till Juli's hus, sen drog jag hem och inväntade fredagsbowlingen. Åkte hemifrån vid tjugo över 5, bowlade tre serier. 95, 125, 122 eller nåt sånt. Vi skulle ätit middag efteråt men det blev sent så det blev ingen middag. Jag var lite PMS-ig så jag gick in på mitt rum med en gång, har tittat på TV och så och nu är klockan tjugo i tolv och läggdags.

Vi hörs en annan dag hörreni!



Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0