Dagarna som gått

Vet ni en skum sak? När jag inte uppdaterar bloggen på ett par dagar ökar statistiken, hur går det ihop?

Jaja.. jag har spenderat de senaste dagarna med att packa. Jag har två stora resväskor, två såna små carry ons ni vet och en mjuk bag fyllda med grejer. Enda problemet är att jag hittar inte laddaren till min svenska telefon.. ingen aning om vart den är.

Nej nu blir det bilder istället, mitt going away party var ju igår. Så lite bilder från det. Och lite annat.


Min födelsedagspresent från min värdfamilj, två resväskor! Ascool färg va?


Wendy och jag


Jag och Heather


Jag och Magda


Jack och jag


Far, jag, bror. Känns så jävla bra att vara brun!


Jag och Shawn


Radiance, jag och Shawn. Jag fick en USA flagga, en USA handduk och en USA kudde av dom haha.


Radiance och jag


Kudden!


Och här är min packning just nu!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0