Torsdag

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. idag var sista dagen i skolan. Vi har haft testing onsdag och torsdag. Jag har klarat alla mina test. Fick 96% i American History, men bara 89% i kursen för att jag missat så mycket när jag var borta. Fick också 96% i Human Relations så där borde mitt slutbetyg bli ett högt A. Resten vet jag inte mer än att jag klarat allihopa. Inte så svårt.. multiple choice på i princip allt. Här är en fråga som var i Health som jag skrattade åt:
A person who purchases health products or services.
a) a sick person
b) a fat person
c) health consumer
d) al-queda

Ja ni ser nivån? Den där var väl extrem kanske men så var det med det.

Annars har jag börjat med mina hejdå:n, har sagt hejdå till mina lärare och lämnat tack-kort, som man ska göra. Ska till skolan några timmar imorgon för skojs skull, hänga med lite dramapeople och vår lärare.

Imorgon kväll ska jag på nån dans också, jag har en dejt haha. Han frågade om jag ville gå och jag sa visst så imorgon ska han hämta upp mig och allting, the American way! Jaja det blir nog bra. På lördag ska vi (jag och några vänner) ut och äta middag och gå på bio tror jag. It's gonna be some busy last days!

Annars flyter det på bra. Finns säkert massa jag skulle kunna skriva om men jag pallar inte. Snart är det slut och jag är hemma igen. Juli åkte ju hem den 27e, Daisy och Mira i tisdags och Stephanie i onsdags. Nu är det bara jag och Magda kvar här av utbytesstudenterna, jag åker härifrån om 10 dagar och hon om 17 dagar. Sen är det slut, över, borta. Vi hörs, take care.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0