Söndag

Grattis på födelsedagen Sverige, vi ses om 24 dagar.

Nu börjar min sista vecka här i Arkansas. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra/hinna med. Familjen kommer ju på tisdag så då blir det väl att hänga med dem. På onsdag är det min födelsedag, ingen aning vad som händer då? Torsdag så ska vi åka till Springfield, Missouri för att hämta en hyrbil. På fredag ska vi paddla kanot/floating eller nåt sånt. Jag hoppas att jag kan hinna med att träffa några vänner den kvällen också. På lördagen är det hejdåpartyt, söndag blir det hästshow och kanske nåt mer, träffa nån? Sen på måndag åker vi. Jag har ju en del planerat ändå.. Känns inte som så mycket men ja. Har måndagen helt oplanerad i alla fall. På tisdag vet jag inte heller, deras flyg landar vid 6 på kvällen.

Vad har jag gjort idag? Inte mycket är tyvärr svaret. Solat, tittat på TV, ätit.

Igår gick vi ju och såg Splice. Den var rubbad. Jag ska inte spoila men det var nog den mest messed up movie I've ever seen. Mitt sällskap sa samma sak. Helt galet. Radiance känner managern på bioteatern så vi fick våra pengar tillbaka = gratis bio! Vi kunde gå på en till film om vi hade velat men det var så sent så vi sket i det. Vi åkte till IHOP istället och åt middag vid typ 11 på kvällen. Jag åt Nutella crepes. Sen kom jag hem runt 12, var vaken en timme ungefär innan jag slaggade.

Vaknade upp av att mitt knä kliar, årets första myggbett! I Sverige brukar jag kunna räkna årets myggbett på två händer så det är inte så vanligt att jag får myggbett överhuvudtaget.. Helt plötsligt kröp det en fästing på min hand också, undra vart den hade varit hela natten? Pucko. Myggbettet har slutat klia men det har växt vilket är lite konstigt.

Jag vill inte prata svenska, svenska är tråkigt. Jag vill prata engelska. Jag måste nog hitta en amerikan att gifta mig med så att jag kan få prata engelska. Sen kan våra barn bli tvåspråkiga, det skulle väl vara coolt? Måste hitta någon först bara, lite sent påtänkt kanske? Haha. Det går bra att skriva svenska men det är tråkigt att prata det, krångligt är det också.

Vi hörs.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0