Hej igen

Jag märker att det finns liksom inte så mycket att skriva om. Det här är ju min utbytesblogg och mitt utbytesår är ju, i praktiken, slut. Jag är inte längre i Arkansas och jag landar på svensk mark om tre dagar.

I alla fall, ytterligare två dagar har gått i änglarnas stad. Igår gick jag och mamma på pedikyr, så nu är mina tånaglar lila och fina. Efter det så åkte vi till en liten fin konstgjord sjö uppe i bergen ovanför Malibu, Malibu Lake heter den. Sen åt vi middag på en mexikansk restaurang och sen hade vi tänkt att gå på bio men tiderna passade inte in så vi gjorde ingenting på kvällen istället.

Idag har vi shoppat och varit i Palm Springs, där var det 112 grader som mest vilket är runt 44 grader Celsius. Det var varmt! Vi har varit i två olika outlet mall men pappa har satt stopp för min shopping så det enda jag köpte var lite underkläder. Han säger att jag inte får shoppa mer. Jo justde, ett par jeans köpte jag också.

Imorgon ska vi till ett nöjesfält, Six Flags Magic Mountain. Blir en heldag där då, jag ska åka massa berg-och-dalbanor har jag tänkt. Hoppas att man inte spyr bara men det ska man väl klara sig ifrån. På tisdag är det planerat med en chilldag, dvs vi ska inte göra mycket. Jag planerar att sola lite, man vet ju inte när man kan göra det nästa gång efter att man kommit till Sverige.

Vi hörs sötnötar.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0