Fredag

Började dagen i skolan. Vi behövde ju inte var där egentligen men vi var några stycken som hängde i dramalärarens rum hela dagen. Vi gjorde inte mycket, sorterade lite kläder och klädde ut oss. Jag betalade äntligen shipment för min yearbook också som ska skickas hem efter sommaren. Sen åkte vi till Sonic och köpte lunch. Jag hade typ inga kontanter kvar så jag åt bara mozzarellasticks. Efter det åkte vi till banken, haha. Sen tillbaka till skolan.

Sen ikväll var det ju dansen. Jag dansar inte. Det är inte min grej alltså. Så jag satt där och pratade med folk och glodde på roliga människor haha. Det var kul. Var mest middle school ungar och det påminde mer om ett mellanstadiedisco men det funkade det med. Efter det åkte vi till Sonic (igen haha) och köpte något att dricka. Sen fick jag skjuts hem och nu sitter jag här, en timme senare.

Det är 5 juni imorgon (idag) vilket innebär 3 dagar tills familjen kommer och 4 dagar tills min födelsedag. Jag vill inte! Usch.

Nu ska jag nog sova, hejhej.

Mamma
2010-06-05 @ 07:11:55
Hej



Vill du inte vi ska komma? Vi håller på o längtar ihjäl oss. Vi ses snart. Kram

Bror
2010-06-05 @ 10:21:12
Du kommer vilja åka hem när du märker hur underbart det är att vara i närheten av mig dagligen!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0