15 juni

Hej hopp alla glada.
Igår sov vi i Colby, Kansas som jag tror att jag skrev om. Imorse gick vi upp runt halv nio och gick sen och åt frukost. Själv åt man en hallonyoghurt och en våffla. Sen styrde vi kosan norrut. Efter inte allt för länge så kom vi in i en ny tidszon vilket gav oss en extra timme, helt plötsligt var klockan 10 igen liksom. Sen kom vi till Colorado. Vägen var sjukt tråkig och landskapet likaså. Här är en dålig bild:

Typ såhär såg det ut i timmar, kul..

Sen kom vi till Denver. Där åt vi lunch i ett mall, jag åt sushi för första gången på hundra år. Efter det åkte vi vidare till Pepsi Center, hemmaarena för ishockeylaget Colorado Avalanche där Foppa spelade förr om åren.


Här är jag och Pepsi-grejen.

Sen åkte vi vidare. Vi skulle stannat i nån liten håla som hette nånting som jag inte kommer ihåg men det fanns inget hotell där så vi åkte vidare. Vi hamnade i Estes Park vilket är en liten turisthåla med skidställen och så. Man kan se the Rocky Mountains härifrån, det har vi i och för sig gjort i X antal timmar innan vi kom hit men ändå.. Det är massa snö på dom och inom de närmaste dagarna ska vi upp på 4000 meters höjd där det kommer finnas snö. Just nu är vi på 2500 meters höjd eller nåt sånt. På det här hotellet har vi i alla fall ett stort rum med en egen liten uteplats. Vi åkte ner "downtown" och åt middag på ett mexikanskt ställe. Sen åkte vi tillbaka till hotellrummet runt halv åtta eller nåt sånt för att Dennis och pappa skulle se basket. Skittråkigt om ni frågar mig, I'm boooored. Jaja. Jag planerar att gå och lägga mig snart och imorgon blir det att åka in i någon nationalpark och så, stay in touch!

Imorgon är det min hästs födelsedag också så jag får väl passa på att säga grattis, haha. 11 år blir gammelgubben!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0