10 juni

Wow, dålig uppdatering här tycker jag.

I alla fall, imorse vid halv tio-tio nån gång åkte jag till huset där familjen bor. Jag åt frukost där och sen styrde vi kosan mot Eureka Springs. Tog väl en timme drygt dit, en och en halv kanske. Där gick vi omkring lite och spanade, gick in i en liten skum convenient store och köpte vatten. Sen åkte vi mot Branson där vi åkte till deras outlet mall och köpte skor och åt lunch. Åkte sen till Springfield Airport och hämtade upp hyrbilen. Sen tog vi motorvägen hem, jag och Dennis i en bil och mamma och pappa i den andra, lite karavankänsla.

Jag lämnade dom vid Walmart i Missouri och sen åkte jag och spelade bowling med Shawn, Radiance och David. Sayer kunde inte följa med för att han skulle sälja hönor, fan vad kul vi hade åt det. Vi spelade en serie bowling och sen tre omgångar biljard. Snäll som jag är betalade jag (eller.. pappa) och det var typ 18 dollar. Jag åt cheese sticks och chips till middag, och drack Mountain Dew. Sen åkte vi till en park och lekte på klätterställningarna och lekte kurragömma, haha, låter sjukt tråkigt men det var kul. Sen gick vi omkring lite i Bentonville och Kristyn kom också. Sen gick vi lite till. Sen skjutsade jag hem Shawn, Kristyn åkte hem och jag, Radiance och David åkte till Taco Bell. Vi åt lite igen, jag åt bara cinnamon twists. Sen sa jag hejdå till David för han kan inte komma på lördag för han är i Arizona och sen åkte jag hem. Nu sitter jag här, imorgon ska vi åka flotte, c ya!

Angeline
2010-06-11 @ 22:14:26
Hönor han är ju bara för skön den där killen:P haha

Anonym
2010-06-12 @ 00:41:28
hej hur har du designat din blogg? :)


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0