You would not believe your eyes

Orkar inte skriva något mastodontinlägg (är det ens ett ord man kan använda?) eftersom att jag är väldigt trött. Mina planer för kvällen är att duscha och sen se på första avsnittet i nya säsongen av Grey´s Anatomy! Och sen sova vid typ halv tio eller så.

I alla fall, idag var första trackträningen. Vi började med ett uppvärmningsvarv, 400m. Sen skulle vi springa i 15 min, och jag måste erkänna att jag inte sprang hela vägen. I alla fall, tog mig väl runt 5½ varv eller nåt sånt. Den lilla kondition jag hade för ett par månader sen är som bortblåst nu. Och mamma, jag tror nog att tjejmilen är låååångt borta. Sen skulle vi springa 6*200 meter, alltså ett halvt varv. Sprintade halva varvet, gick andra halvan. Seeeegt och jag var typ död sista tre gångerna. Så sammanlagt har jag väl tagit mig runt cirkus 5 km idag.. hujedamig. I'm going to be soooooore tomorrow! Kan ju hoppas på att det inte blir så farligt, känns inte alltför hemskt just nu men det kommer väl. Justde, glömde nämna att innan trackträningen var vi gymmet med volleybollen en sisådär 40 min. Jag kommer komma hem som biff om det här fortsätter.

Bytte bort Food Science idag också, till Health. Fanns inget roligt att välja på men jag ville verkligen inte ha foodsklassen så fick ta den här. Är typ bara freshmen där inne men Daisy är där också så det är kul, idag hade vi väldigt roligt åt en sak som stod i boken, om jag kommer ihåg kan jag skriva ner det eller något någon dag.

Jaja.. roligare än såhär blir det inte. Åt på Centerton Inn idag, friterade räkor som vanligt. Bye bye!

Och justde! Om två veckor är min mamma och mormor här :D Exciiiiting.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0