Var på banquet nu ikväll

Vilket innebär finkläder och höga klackar och tjafs. Slänger in några bilder bara, finns egentligen inte så mycket att säga. Vi åt middag först vilket var gott sen var det utdelning av rosetter inom olika kategorier inom deras ridning. Sen var det auktion och sen dans, men jag dansade inte även om alla försökte få mig att dansa. Usch. Och av någon anledning hade jag fått ett glas whisky på min plats, men jag drack det inte får jag väl tillägga.


Oerhört bra bild på min outfit. Orkar inte klippa och klistra. Svart axelbandslös klänning med spets nertill som gick precis nedanför knäna, creamfärgad bolero, strumpbyxor och svarta klackskor (7,5 cm) med öppen tå.

Inte så himla bra bild på håret men men.. Drog bara bak överhåret och satte det med två små söta klämmor.

Fräsiga lösnaglar.

Hade guldsmink och lösögonfransar (som man kan se har lossnat lite på bilden..)

Jennifer
2010-01-29 @ 01:14:32
åh vill också ha rött hår!:( Fast det ser bara daskigt ut när jag försökt färga.. Färga aldrig ditt hår, var glad att du är naturlig rödtott! Jag vill ha sådär rödblont hår med fräknar typ som lily cole. Dom som har det sticker ut så, på ett bra vis! Mycket roligare än någon brun nyans eller blont.. Och som dom säger, ingen kan motstå en snygg rödtott haha.

Verkar vara askul att vara utbytesstudent i Usa! Funderar själv på det, fast då helst till Thailand eller australien. fin blogg!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0