Några funderingar

Jag insåg just att idag var min första sovmorgon på.. 14 dagar. Och jag hade ställt klockan på 10. Klockan 7 vaknar jag och är ganska så pigg, och sen somnar jag om, vaknar vid kvart i tio eller nåt och är väldigt pigg så jag går upp. Inte det minsta trött. Konstigt att kroppen kan ställa om sig så.

En annan fundering jag har är om låttexter. Sen jag kom hit och blivit bättre på engelska har jag mycket lättare att höra vad de sjunger i låtar också och det är många låtar jag insett att de sjunger annorlunda saker än vad jag trodde de sjöng förut.

Det var allt for now.

Mamma
2010-01-24 @ 17:23:58
Att du är pigg på morgonen beror endast på att du börjar bli gammal, man kräver mindre sömn då. Kram


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0