My first snowday ever!

Sitter och tittar på Dirty Jobs och helt plötsligt hör jag Sweden, måste såklart spola tillbaka och lyssna igen:

"In Sweden, they eat moose and the Swedes has a number of popular moose dishes and recipes, I don't know if that includes any desserts made with chocolate but they also have a lot of accidents involving moose and cars, so many in fact that new cars in Swedes has to pass a moose test before they can get sold."

Programmet handlar alltså om älgar och jag antar att de tyckte det här var fascinerande ;)

Idag var det som sagt snowday så ingen skola idag. Imorgon är det snowday igen så ännu längre jullov :) Börjar bli rätt så långtråkigt att inte träffa folk men ändå skönt att kunna sova och inte göra någonting. Idag gick vi ut och åkte uppblåsbar grej efter fyrhjulingen igen. Jag körde den mesta tiden och vi hade roligt. En gång när jag åkte ramlade jag av och körde huvudet rätt ner i snön, kunde inte andas i några sekunder! Haha.

Imorgon måste jag hålla mig ute ur rummet i några timmar om jag vill få sängen bäddad.. och det vill jag för den blev inte bäddad förra veckan. Så jag måste väl vakna vid 9 eller nåt och pallra mig upp ur sängen..

Hejdå!

Pappa
2010-01-06 @ 09:35:46
Ett alternativ är väl att bädda sängen själv?

Ulrika
2010-01-07 @ 03:23:12
Saknar du din bror mycket? Det skulle jag gjort om jag haft en sådan underbar bror.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0