Min söndag

Jaha, nu har en vecka gått sen Little Rock men ingen uppdatering för det. Det kommer när det kommer.

Idag har vi målat om tvättstugerummet eller vad man ska kalla det. Ni skulle kunna få bilder men jag vill vänta tills imorgon när det torkat (plus att jag inte orkar resa mig ur sängen och hämta kameran..) Det blev faktiskt bra, bättre än innan. Innan var det klarrött med vita fläckar/fält efter att väggen repareras på flera ställen. Nu är det en typ gråblå, lite lugnare färg. Var faktiskt inte så jobbigt att måla heller, det gick rätt så fort och smidigt.

Imorgon är det pink-day i skolan, jag har inga rosa kläder. Bara rosa underkläder så jag får väl ha dem på mig haha.

Nu är det bara fyra dagar kvar tills mamma och mormor kommer också. Eller knappt fyra dagar. Det blir trevlans. Sen på söndag (om en vecka!) drar vi iväg till Las Vegas och stannar där tills på torsdagen, sen helgen efter det blir det Memphis. Och nu i helgen som kommer ska jag visa dem runt här, vet inte riktigt vad jag ska visa. Sen kanske vi kan se på bio eller nåt? Ingen aning faktiskt.

Har klätt av och tagit bort min julgran idag också. Var väl på tiden.

Nu fördriver jag tiden med att göra Friend Facts på Facebook haha. Facebook är guld.

Vi ska skriva dikter i engelskan. Usch jag orkar inte, tycker inte om att skriva dikter.

Desperate Housewives gick idag på TV också men såg jag det? Icke.

Nu tycker jag att det här inlägget börjar urarta i randomness så jag säger tack och adjö!

Pappa
2010-01-25 @ 11:53:32
Tänk på att mormor har bara varit i New York en gång på nittiotalet. Det du kan visa upp är väldigt annorlunda. Tanterna spenderar nog gärna en halv dag på Wallmart också.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0