Måndag

Idag gick jag upp runt kvart över 9, inte riktigt min kopp te. Vid halv tio ringde Tami till Suzan som jobbar som receptionist på en salong här i Bentonville och jag fick en klipptid 9:45. Vid 9:45 lämnade vi huset och jag var där 10-15 minuter senare. De tyckte inte det spelade någon roll att jag var sen då de ändå knappt hade några kunder idag pga snön och så. Klippte mig i alla fall, 27 dollar fattigare och inte sån stor skillnad på håret, tog bara topparna. Nästa gång ska jag be de klippa kortare igen.

Sen åkte vi hem och jag och Avery tog bilen till Sonic för att köpa frukost/lunch. De klantade till det litegrann så vi fick inga pommes frites så vi åkte till McDonalds för att köpa det. På vägen dit släppte hjulen undet två sekunder eller nåt sånt, kändes som att vara tillbaka på halkbanan, lite smått läskigt. Jag fattar inte varför de inte använder vinterdäck här (eller det är väl för att de vanligtvis knappt har snö men ändå) för det är för fan livsfarligt att köra på snö/is med vanliga sommardäck!

Sen gjorde jag ingenting förutom att ta en liten tupplur med Jack och sen på kvällen åkte vi till Ruby Tuesday´s och åt middag. Jag åt lax med ris och sockerärtor. Det var helt okej även om laxen inte hade behövt vara så söt, men heter den glazed så..

Nu ikväll har jag gett Jack öronmedicin, han har en öroninfektion stackarn.

Imorgon är skolan stängd pga snön så det blir i alla fall en extra dag på jullovet! Ska vara minusgrader hela veckan så snön lär väl inte smälta.. så jag vet inte om skolorna kommer vara stängda flera dagar, det visar sig!

Och nu har jag inget mer att tillföra så bye bye!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0