Linnéas önskan är min lag

Vi gjorde någon slags läsförståelse i skolan idag och jag hamnade på 1235 poäng vilket är över medel för min åldersgrupp. Det kändes bra, är ju trots allt mitt andra språk! De flesta hamnade nog lite över mig men vart hade de hamnat på svenska? ;)

Sprang en mile på tracken idag, och sen stretchade jag i typ 20 minuter, är så jävla stel och har träningsvärk. Börjar känna av knäet igen också.. och så gör det ont längs med skenbenet, shin splits, benhinneinflammation? Jaja vi får se hur det artar sig.

Mamma
2010-01-21 @ 08:28:51
Fick du några kläder på tracks träningen? Om en vecka kommer jag o masserar dina ben. Ta o boka in din massage du fick i julklapp.



Kram kram

Sandra
2010-01-21 @ 14:02:49
Nej inga kläder än, det kommer väl


URL: http://sanwas.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0