Today

Blogg.se fungerade inte igår :(

I alla fall, igår vaknade jag upp med vääärldens huvudvärk, det värkte som satan bakom ögonen. Klockan var väl runt 5am och jag gick upp och tog tre tabletter, vilket man inte ska göra men fyfan vad ont det gjorde så jag sket i vilket. Vaknade igen dryga timmen senare och då var det typ borta. Tog två till tabletter vid lunch och sen klarade jag mig då jag skulle gå och lägga mig då jag tog två till. Jävla missbrukare. Mådde skit hela kvällen, typ influensa, allt gjorde ont. Idag mår jag bättre men har börjar hosta, halsen kliar och jag har haft hicka typ hela dagen av någon anledning!

Köpte mandariner på vägen hem och färsk frukt var det längesen jag åt! Vi har nästan aldrig frukt och definitivt inte grönsaker hemma av någon anledning så lite frukt var mycket gott. 

Vi började med en ny grej i dramaklassen idag, vi har övergett våran klasspjäs och ska göra mindre pjäser istället. Jag är med Myra, Shawn, Josh och Jackie och vi ska göra en kort pjäs som heter Bed and Breakfast där jag spelar Sarah. Det blir nog bra.



Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0