Thursdag

Ojoj, vad ser man när man kommer hem? JO, ANJA HAR TAGIT ETT BRONS, wohoo! Pratar med min historialärare varje dag om Sveriges framgångar, nu kan jag skryta lite till ;) Nu ser jag på damcurling, Danmark-USA, heja Danmark! Haha. Jag tycker faktiskt curling är rätt kul att titta på, tro't eller ej :)

Alltså jag vet inte vad jag ska skriva.. trackmeet imorgon men jag ska inte springa så jag åker inte med. De åker vid typ lunch. Sen skulle det hålla på till seeent så kanske skönt att jag inte hänger på. Måste komma lite i form tror jag allt.

Nej det var nog allt för nu, vi hörs.

Patrick
2010-02-19 @ 01:42:04
Okej, tack så jättemycket i alla fall =)


URL: http://ptricks.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0