Sundaaay

Idag gjorde jag inte många knop på förmiddagen som vanligt. Åt KFC till lunch, potatismos, grillad kyckling och majs. Mer sydstat kan det inte bli och jag är SÅ trött på det. Usch. Inte gott. Något som däremot var gott var min frukost, först en skogaholmsskiva med gräddost och sen en lingongrovaskiva med kokt ägg och kaviar! Det är grejer det ska ni veta. Annars äter jag mest godis och sånt på dagarna här eftersom maten verkligen inte är god, har tröttnat totalt. Inte bra. Inte nog med att godiset är onyttigt för mig, det är ju ingen energi i det heller så jag blir trött och får ont i huvudet och sover dåligt. En ond cirkel helt enkelt. Vet inte vad jag ska göra åt saken heller, finns inte så mycket mat att välja på här. Svårt när man inte lagar den själv heller. Jaja.

På eftermiddagen åkte jag och Daisy och såg på bio, vi såg Valentine's Day. Den var inte riktigt som jag hade trott och hade en del oväntade vändningar så det var kul! Jag tycker den var bra, lite feel-good-känsla sådär antar jag. Vi åt Subway efteråt. Sjukt roligt, Daisy gjorde bort sig X antal gånger haha. Först kunde inte kassörskan förstå vad hon sa när hon beställde och frågade vart hon kom ifrån och om hon var utbytesstudent och så. Mig frågade hon ingenting :( Antog typ att jag var en tråkig amerikanare. Sen när Daisy skulle betala visste hon inte vilken macka hon hade så då fick jag skrika det över halva restaurangen. Ätandet gick bra men sen när hon skulle slänga skräpet från brickorna slänger hon i båda brickorna i papperskorgen också! Hahahahah! Hon fick stoppa ner typ hela armen i en sån där stor papperskorg ni vet, med svänglucka, typisk snabbmatsrestaurangssoptunna (världens längsta ord?!) Sjukt roligt haha. Jag dog nästan.

Sen när hon kom hem hade hennes kanin dött :( R.I.P. Stephen.



Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0