Studera på distans

När jag kommer hem till Svealand igen så ska jag ju läsa in massa kurser, kommer bli 1600p på ett år, klarar man av det? På distans kommer det blir och min kursplan kommer se ut något såhär, är det möjligt? Hur lång tid tar en gymnasiekurs när man pluggar av sig själv?

Svenska B
Svenska C
Engelska B
Engelska C
Historia A
Historia B
Religion A
Samhällskunskap A
Samhällskunskap B
Geografi A
Matte B
Matte C
Naturkunskap B
Biologi A
Biologi B
Filosofi A
Psykologi A
Psykologi B
Rättskunskap
Internationella relationer
Miljöpolitik


Så himla mycket!


Patrick
2010-02-20 @ 04:28:22
Okej =)

Jag känner väl likadant, det blir väldigt trist ibland. Jag känner att jag har tagit ett lite för långt break från mitt "riktiga liv". Men tiden går ändå väldigt fort och snart är jag hemma igen =)



Vilket datum åker du hem?


URL: http://ptricks.blogg.se/
Emma
2010-02-22 @ 19:15:51
Jag har dock inte läst på distans men Svenska C, Geografi A, Biologi A och Naturkunskap B är några jäkligt chilla kurser! Jag kan tänka mig att dom kurserna inte tar särskilt många veckor att läsa. :) Det beror ju lite på hur snabbt/mycket du pluggar varje dag men jag tror inte att det blir några problem att läsa det där under ett år! :)


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0