I'm worn out

Sitter här nerbäddad i sängen och klockan är bara tjugo över sex. Var precis påväg att somna till när de knackade på dörren och sa att de skulle åka iväg och äta men jag sa att jag var för trött för att följa med så jag får väl hitta på nåt här hemma. Helt slut är jag efter den här 1½ veckan av intensivt flängande.

Mamma och mormor åkte imorse. Det kändes konstigt första dagarna de var här eftersom man vant sig vid livet här och så, och nu har jag vant mig vid att vara med dom så nu känns det skumt att vara själv igen. Vojne vojne.

Helgen blir intensiv också:
Fredag basketmatch med seniornight.
Lördag middag med en del tjejer nånstans kinesiskt tror jag, det är kinesiskt nyår!
Söndag bio med Daisy.
Jag kan i alla fall sova ut på morgnarna och det ska jag göra kan jag lova er. Att umgås med två jetlagade/gamla (haha) personer i 1½ vecka har tvingat mig att gå upp runt 8 varje morgon! I'm worn out.

När jag har återhämtat mig lite ska jag blogga mer, med bilder och sånt. Tills dess, stå ut ;)

erika
2010-02-12 @ 13:19:28
de ar fran forever21 och ar verkligen helt underbara. de ser ut som jeans, men ar lika tighta och skona som leggings


URL: http://erikajuh.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0