Hej hopp

Hittade precis kanalen som sänder hockeymatchen mellan Sverige och Tyskland, wohoo! 1-0 än så länge, jag har sagt det förut men säger det igen; man blir mer patriotisk här borta! GO SWEDEN WOHOOO! Hahaha.

Nu sa dom om Lundqvist "his shoulders are higher than the normal human beings" hahaha. De syftade alltså på alla skydd, jaja.

Jag vet inte om jag vill fortsätta med track. Det är inte speciellt roligt och jag är inte så bra = jag tar det inte seriöst. Känns bara töntigt om jag ska försöka ta det seriöst när jag suger haha. Men jag vet inte vad jag ska göra istället.. vill inte gå tillbaka till volleyboll heller. Kanske ska stanna och vara lite lagom oseriös, träna lite ibland men inte tävla? Jag vill inte tävla, palla liksom. Dessutom kände jag av benhinneinflammationen idag igen trots tre veckors vila.. inte bra inte bra. Känner jag mig själv rätt så har jag redan bestämt mig för att sluta/skita i det så ja.. låter ju positivt. Får springa för mig själv istället. Vet att det typ inte kommer bli av med tanke på att jag är lat + att det gör ont i benen men ja.. jävla skit alltså.

Fy fan vad gamla Sedin-bröderna har blivit förresten. Jag kommer ihåg dem som typ 20 åringar men vad kan de vara nu? Dryga 30 kanske? Jag har ingen aning.

Sjukt dåligt med kommentarer med tanke på all tid jag la ner med bilder och allt! Besvikelsen är hög!

HELVETE JAG MISSADE MÅLET! MÅÅÅÅÅÅÅÅL! Fan vad dålig jag är, tittar på matchen men missade målet. Såg det nu i alla fall, tyskarna är ju helt borta! Haha noll koll har de. Sweden Sweden Sweeeden.

Jag har svårt att höra namnen på personerna de säger också eftersom de uttalar de helt åt helvete. Är väl alla konstiga vokaler som ställer till det kan jag tänka mig. Det enda de kan säga hyfsat är Sedin. Sen låter det som att de säger Enström men finns det ens någon sådan? Jag har ingen aning. Forsberg hörde jag också, wihoo, Sveriges stolthet.

Exciting är ordet. Hoppas jag kan säga till Juliana imorgon att Sverige vann!

Pappa
2010-02-18 @ 10:02:10
Hej

Roligt att du tittar på sport. Det kanske blir folk av dig till slut. Tobias Enström heter en av Sveriges backar.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0