Hår och klänningar


Känns som att jag behöver lite mer färg innan prom.. Får pressa på kryssningen! Detta är alltså klänningen jag tänkt använda till prom :) Ser ni att mitt högra knä är roterat? Haha så jävla mupp. Hela jag är sned! Och nej jag ska inte ha rosa bh under haha. Och inte strumpor heller för den delen!

Och detta är en annan klänning jag köpt. Ni kan ju ignorera att jag ser ut som en arg amazonkvinna ;)

Jag klippte mig lite spotant idag! Stoppade förbi salongen för att boka tid för massage (på torsdag 4.30 btw!) men det slutade med att jag fick en gratis klippning :) min värdpappas mamma är ju receptionist där och hon kände för att vara lite snäll mot mig, gav mig till och med hallonvatten som faktiskt var mycket gott!

Bildbomb!

Älskar att få håret tvättat av frisör, mysigt ;) Bokade en hårtid samma dag som prom är också, 10 april! Ska nog boka en nageltid en vecka innan eller så också.

kristin
2010-02-24 @ 09:32:07
hejsan! såg på forumet att du ska resa med din familj efter du gjort klart ditt utbytesår.. så kul! undrar var ni ska och hur du gjorde med flyg hem sen? boka din organisation om den, så kommer du inte åka hem samtidigt i samma flyg som din familj? ha det fint! :)


URL: http://kristinfe.blogg.se/
Pappa
2010-02-24 @ 13:11:52
Hej

Såg att du "stoppade förbi". Det ska bli roligt att lyssna på din svengelska i sommar.

Anonym
2012-03-24 @ 21:22:58
Blä för vita strumpor, kram!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0