Gnäll och sånt

Jag har dock inte läst på distans men Svenska C, Geografi A, Biologi A och Naturkunskap B är några jäkligt chilla kurser! Jag kan tänka mig att dom kurserna inte tar särskilt många veckor att läsa. :) Det beror ju lite på hur snabbt/mycket du pluggar varje dag men jag tror inte att det blir några problem att läsa det där under ett år! :)

Tack! Jag hoppas att jag ska klara det.


Inatt hade jag en konstig dröm. Jag och min familj skulle flyga någonstans. Jag satt i businessclass på rad 6 eftersom att de hade platser kvar i businessclass och inte ville flyga med de tomma så de placerade ut lite random folk där. Resten av familjen satt på rad 29. Min stol var väldigt bekväm, man kunde sträcka ut den helt så att det blev som en säng och sen lurade jag flygvärdinnan att jag var under 18 så att jag fick en påse med svenskt godis. Japp det var det, skumt. Jag vill flyga businessclass någon gång, synd att det är så sjukt dyrt bara.

När jag kom hem från skolan idag så gick jag ut och sprang, en 20 minuter blev det ungefär. Jag har sprungit typ en gång på en månad nu men direkt så känner jag av benhinnorna. Asså vafan. Jag kommer inte kunna springa tillräckligt mycket för att komma i form om det ska börja göra ont hela tiden, och värre kommer det bli, nu är det inte alls mycket men det eskalerar fort. Jag vet inte vad jag ska göra.. Bajs är vad det är.

Dagen idag var konstig den också. Det kändes som att den gick fort men under 8th hour kändes det som att det var typ en halv dag sen jag satt i engelskaklassrummet vilket är min 1st hour. Konstigt det där..

Det är inte jättekallt ute nu, runt 10 plus kanske. Blåste gjorde det dock idag och det var mulet. Allt sånt här känns dock som en välsignelse när man läser på Aftonbladet om snökaoset hemma i Svealand. Det är ju inte normalt! Jag vet inte om jag ska vara glad för att jag slipper det eller ledsen för att jag missar det, jag menar, det lär ju ändå vara en historisk grej? Äh, jag är nog mestadels glad tror jag.


Här är Gunner som vi var hundvakt åt för några veckor sen.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0