Torsdag

Okej så en skum sak har hänt. Jag beställde ju från Converses hemsida, och fick sen mail om att ringa dom. Så jag ringde och de förklarade att man inte kan betala med ett utländskt kreditkort. Jaha tänkte jag, och antog ju att de avbröt ordern. Idag får jag ett mail om att allt är skickat och när jag går in på internetbanken har de dragit pengar från mitt konto? Alltså skuuumt haha men bra antar jag! Jag uppdaterar om vad som händer.

Tack mormor också för påskpresenten!

Idag gick jag och Daisy på bio efter skolan. Vi såg The Bounty Hunter med Jennifer Aniston och Gerard Butler, helt okej film. Inget sensationellt eller så men den dög. Imorgon blir det kanske shopping och eventuellt en till film. Vi tycker om att gå på bio innan klockan 6 på vardagar för då är biljetterna bara 4 dollar! 28 kronor liksom, som hittat. Folk här tappar typ andan när man säger att i Sverige betalar vi runt 15 dollar (100kr). Här kan man gå på bio 4 gånger för en gång i Sverige.

Det var det, stay in touch!

Förresten, nu är klockan 9 på kvällen och det är 22 grader utomhus! Tänkte att ni ville veta.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0