Torsdag

Idag har jag lärt mig att man kan bli gravid utan sex. Det ni! Så ja, enda möjligheten att inte bli gravid är väl att inte röra någon av motsatta könet överhuvudtaget.. vad vet jag? Nä men hans trovärdighet sjönk ungefär 300% i mina ögon när han sa det. Det är tydligen vetenskapligt bevisat. Vi har två olika snubbar som pratar på olika dagar, den vi hade idag är inte alls i samma klass som den andra. Den här är en jävla preacher, bara säger att såhär ska man göra och visar på statistik och allting medans den andra säger typ "I can't decide what you're gonna do but this is what might happen if you choose to have sex" och han är mer avslappnad, skämtar och vi har lekar och så. Jaja nog om det.

På lördag ska lite utbytesstudenter till Silver Dollar City vilket är ett nöjesfält 2,5h härifrån. Jag hoppas på bra väder. Vi spenderar natten där och sen till outlet malls på söndag. Jag lovar att inte shoppa för mycket :)

Jag vet inte vad mer jag ska skriva.. efter skolan åkte jag direkt hem. Åt på Centerton Inn, jag beställde kyckling wrap som dom stoppade bacon i så fick beställa in en ny som det tog hundra år innan den kom så lagom tills alla andra var klara fick jag min mat.. Sen har jag tittat på Criminal Minds & Ugly Betty & Bones.

Så var det med det. Redan torsdag förresten.. prom känns som igår men det var liksom i lördags!

Och justde mamma, Josh undrade om du och mormor skulle ut och resa idag eftersom att alla flyg var inställda, haha.

Mamma
2010-04-16 @ 08:12:00
Nu var ju Josh rolig... Men det är ju kul att vi kan roa fast vi befinner så långt ifrån varandra.

Mormor
2010-04-16 @ 15:22:06
Håller med Patrice det är ju kul att man kan roa ännu. Men Josh har en poäng där, jag och Hans ska nämligen flyga till Budapest på måndag. Vi hoppas att askmolnet har drivit bort då. Hälsa familjen. Kram från Mormor.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0