Tiden springer iväg

Alltså ni fattar inte hur busy de här sista veckorna idag! Jag hinner inte med allting. Jag och Daisy satt och pluggade in olika saker som händer de här sista veckorna och helgerna är fullsmockade. Jag vet inte hur jag ska hinna ha någon form av födelsedag/hejdå grej innan Juli åker. Det kommer inte hända. Hon åker om 3½ vecka så jag är körd. Eller rättare sagt, hon är körd. Och på veckodagarna gör vi saker också, är det inte rehearsals eller track-träning hittar vi på något istället. Galet.
Okej veckorna som kommer:
1 maj - state track meet, jag och Juli ska shoppa och baka kakor/bullar
2 maj - födelsedagsfest för Daisy med våra hembakta kakor
8 maj - kanske åker till Oklahoma och paddlar kanot
9 maj - mother's day, har inget riktigt planerat faktiskt
15 maj - pjäsen
16 maj - pjäsen
22 maj - graduation
23 maj - Juli åker hem

Så ja, det är smockat. Den här veckan har jag inte kommit hem före sex en dag hittills. Imorgon är det rehearsals igen och på fredag vet jag inte.. Daisy är borta på state track meet så jag och Juli kanske hittar på något. Det är några filmer vi vill se också men vi vet inte när!

Jaja fort går det och det är skönt. Linnéa och Angeline, det kommer säkert vara saker när ni är här också bara så att ni vet. Folket här har roligt över att uttala era namn förresten, de kan inte säga Linnéa överhuvudtaget och så säger de Angelina som i Angelina Jolie. Det blir bra det.

Slänger in ett till inlägg ikväll om skolan och mina naglar! Vi hörs.

Erika
2010-05-07 @ 05:33:04
Åker du hem i maj redan? eller är det att du åker hem i juli, fattar inte riktigt :( kanada har gjort mig dummm! haha :)


URL: http://lifeinpg.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0