Prom

Okej jag har ju lovat bilder från prom så här kommer det. Trycket över bihålorna är inte lika illa (har tagit tabletter) men jag har fortfarande huvudvärk, gå booort dumma grej.


Jag, Magda & Stephanie, Mira i bakgrunden

Daisy, Juli and me

Middag på Carabba's innan prom



Mira, Tyler (Daisy's värdbror), Daisy och jag

Jag, Taylor, Tyler (Daisy's värdbröder) och Daisy

Exchange students attending prom

Alltså jag vet inte varför jag ser gravid ut på alla bilderna för i verkligheten såg det inte ut så.. Måste vara hur tyget lägger sig.

Själva prom var helt okej. Alice in Wonderland tema, med lite dekorationer. Ett par DJs och snacks och dricka om man ville ha det. Man kunde ta bilder och betala för dem men det gjorde vi inte. Promqueen och king var inte alls otippat, precis som i filmer ;) Ett "populärt" eller vad man ska säga seniorpar som dejtat i ett par år.

Alla tidigare år har skolan anordnat after prom party med spel och sånt, men inte i år.. Vi åkte hem till Daisy istället och hade vårt eget party. Kom inte i säng förrän 5 eller nåt sånt, lagom seg.. Dagen efter solade vi lite, sköt med gevär och åkte fyrhjuling! En väldigt lyckat helg. Fråga om det är nåt ni undrar över!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0