Min onsdag plus bilder

Okej det jag skulle berätta om skolan är att vi idag gjorde en läsförståelse i engelskan. Vi gjorde en förra terminen också och jag berättade om det om ni kommer ihåg? Vi gjorde en till idag i alla fall och jag fick 1274 poäng vilket motsvarar utbildningsnivå 12,8, alltså över senioråret. Jag fick bättre resultat än några i min klass vilket är lite roligt då de ju pratat engelska hela livet. Ja det var bara det jag ville skryta om.

Sen gjorde jag ju mina naglar idag också! Blev mörklila/metallic tippar, är väldigt nöjd. Linnéa du undrade ju förut vilka färger man kan ha, man kan ha vad som helst! Man väljer en färg och de målar dit det på fri hand. Fräsigt. 20 dollar kostade påfyllningen så nu har jag 10 naglar igen.

Imorgon är det ju när vi utbytesstudenter ska ta ett foto till tidningen eller yearbook eller något i en amerikansk outfit. Här är min! Hoppas på bättre bilder imorgon. Bootcutjeans, stor Arkansas t-shirt och flipflops med nagellack som matchar det röda i tröjan. Mer high school-amerikanskt kan det inte bli. Ser ut som en creeper på bilder förresten. Det är något jag börjat göra på bilder, jag tittar liksom lite under luggen så jag ser ut som en creeper.


Hey round face!

Naglarna!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0